logo_cbk

Centrum Beeldende Kunst Rotterdam

logo_tent logo_sir logo_bkor logo_artoffice

Jaarverslag 2017 online

Kunst staat, net als de stad, nooit stil

Uit het voorwoord: “In dit jaaroverzicht vindt u een caleidoscopisch overzicht van datgene waarmee CBK Rotterdam zich in 2017 heeft bezig gehouden. Het is uiteraard een selectie, maar ik hoop dat u hiermee een beeld krijgt van de vele activiteiten, projecten, samenwerkingen et cetera waarmee wij ons in dat jaar hebben gemanifesteerd. En ik hoop dat bij u daarmee net als ik vervuld
wordt van trots op de kunstenaars en onze stad. In die volgorde.”

Jaaroverzicht 2017 bevat informatie over het publieksbereik van de vier programma’s van CBK Rotterdam, een tekst van Sandra Smets en een overzicht van de gerealiseerde projecten en opleveringen. Het werd vormgegeven door 75b. Het jaaroverzicht van 2017 is nu te lezen via deze link. Voorgaande jaaroverzichten zijn te vinden op deze pagina.

Publicatiedatum: 15/06/2018

TENT is een platform voor 100% hedendaagse kunst dat zijn wortels heeft in Rotterdam. Het verbindt de kunst van de stad met wat in de wereld er omheen gebeurt.
Naar website TENT

Sculpture International Rotterdam beheert en ontwikkelt een publieke collectie ter ondersteuning van de internationale en culturele ambities van Rotterdam.
Naar website SIR

BKOR ontwikkelt en archiveert kunstprojecten in de openbare ruimte, vooral in buurten en wijken. Het veelzijdige programma draagt bij aan de stad Rotterdam.
Naar website BKOR

Art Office bemiddelt, informeert en ondersteunt Rotterdamse beeldend kunstenaars t.a.v. hun beroepspraktijk. Voor kunstenaars, instellingen en particulieren.
Naar website Art Office